"Bądź trendy, świeć przykładem”
Z inicjatywy Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji firma Carrefour Polska wyprodukowała torby do zakupów wielokrotnego użytku, w które wkomponowane zostały elementy odblaskowe. Mottem przewodnim tej akcji jest hasło „Bądź trendy, świeć przykładem”. Wierzymy, że przez nasze wspólne działanie poprawi się bezpieczeństwo pieszych, zwłaszcza w nadchodzącym okresie jesienno-zimowym.
Torby te, oprócz walorów praktycznych i estetycznych (różna paleta kolorów - od czerwonego do niebieskiego) są wyposażone w odblaskowe paski, które poprawiają widoczność pieszego korzystającego z takiej torby w nocy (pieszy jest już widziany przez kierującego pojazdem z odległości ponad 100 metrów).
Zachęcamy inne sieci supermarketów, aby - za przykładem Carrefoura - wprowadziły do dystrybucji podobne torby z wkomponowanymi elementami fluorescencyjnymi.
kz